Зверненням громадян – важливе джерело інформації про стан справ у різних сферах соціально-економічного і духовного життя суспільства, зв'язок влади з народом, який дає можливість об’єктивно оцінювати роботу органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, бачити всі недоліки та шляхи їх усунення.
Право громадян на звертання - це одне з найбільш важливих політичних прав громадян. Звичайно, неважливих прав бути не може, але дане політичне право достатнє актуально сьогодні саме в нашій країні, тому що здійснення права на звернення допомагає здійсненню і захисту інших прав людини і громадянина.
Протягом 2011 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 1054 звернень, в яких порушено 1067 питань, що на 234 звернень більше проти минулого року. Надійшло 230 письмових звернень (21,8%) та 824 усних (78,2%) (у 2010 році відповідно – 195 (23,2%) та 625 (76,8%).
Протягом четвертого кварталу 2011 року до районної
державної адміністрації надійшло 39 письмових звернень (у четвертому кварталі
2010 року – 43письмових звернень),
з них через вищестоящі органи – 11 (у четвертому кварталі 2010 року – 19).
Протягом третього кварталу 2011 року до районної державної
адміністрації надійшло 48 письмових звернень (у третьому кварталі 2010 року – 16письмових звернень), з них через
вищестоящі органи – 20 (у третьому кварталі 2010 року – 6).
Зверненням громадян в Олександрійській районній
державній адміністрації надається чільне місце, адже робота із зверненнями –
важлива форма зміцнення зв’язку влади з населенням, розширення його участі в
управлінні державними справами, засіб вивчення громадської думки.
Робота із зверненнями громадян в
Олександрійській районній адміністрації проводиться відповідно до Конституції
України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від
07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та
гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та
органів місцевого самоврядування».
Протягом
2010 року до районної державної адміністрації та органів місцевого
самоврядування надійшло 820 звернень, в яких порушено829 питань, що на 166 звернень
меншепроти минулого року. Надійшло 195 письмових звернень(23,8%) та 625 усних(76,2%) (у 2009 році відповідно – 226
(22,9%) та 760 (77,1%).
Протягом четвертого кварталу 2010
року до районної державної адміністрації надійшло 43 письмових звернень (у четвертому
кварталі 2009 року – 27письмових звернень),
з них через вищестоящі органи – 19 (у четвертому кварталі 2009
року – 17).