"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Звернення громадян

У розділі матеріалів: 27
Показано матеріалів: 16-27
Сторінки: « 1 2

06.05.2012
Зверненням громадян – важливе джерело інформації про стан справ у різних сферах соціально-економічного і духовного життя суспільства, зв'язок влади з народом, який дає можливість об’єктивно оцінювати роботу органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, бачити всі недоліки та шляхи їх усунення.
Переглядів: 287

06.05.2012
Право громадян на звертання - це одне з найбільш важливих політичних прав громадян. Звичайно, неважливих прав бути не може, але дане політичне право достатнє актуально сьогодні саме в нашій країні, тому що здійснення права на звернення допомагає здійсненню і захисту інших прав людини і громадянина.
Переглядів: 356

10.01.2012
Протягом 2011 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 1054 звернень, в яких порушено 1067 питань, що на 234 звернень більше проти минулого року. Надійшло 230 письмових звернень (21,8%) та 824 усних (78,2%) (у 2010 році відповідно – 195 (23,2%) та  625 (76,8%).
Переглядів: 342

16.12.2011
Протягом четвертого кварталу 2011 року до районної державної адміністрації надійшло 39 письмових звернень (у четвертому кварталі 2010 року – 43 письмових звернень), з них через вищестоящі органи – 11 (у четвертому кварталі 2010 року – 19).
Переглядів: 242

12.12.2011
Протягом третього кварталу 2011 року до районної державної адміністрації надійшло 48 письмових звернень (у третьому кварталі 2010 року – 16 письмових звернень), з них через вищестоящі органи – 20 (у третьому кварталі 2010 року – 6).
Переглядів: 244

16.08.2011
Зверненням громадян в Олександрійській районній державній адміністрації надається чільне місце, адже робота із зверненнями – важлива форма зміцнення зв’язку влади з населенням, розширення його участі в управлінні державними справами, засіб вивчення громадської думки.
Переглядів: 541

25.01.2011
Робота із зверненнями громадян в Олександрійській районній адміністрації   проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Переглядів: 318

17.01.2011
Протягом 2010 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 820 звернень, в яких порушено 829 питань, що на 166 звернень менше проти минулого року. Надійшло 195 письмових звернень(23,8%) та 625 усних (76,2%) (у 2009 році відповідно – 226 (22,9%) та 760 (77,1%).
Переглядів: 345

17.01.2011
Протягом четвертого кварталу 2010 року до районної державної адміністрації надійшло 43 письмових звернень (у четвертому кварталі 2009 року – 27 письмових звернень), з них через вищестоящі органи – 19 (у четвертому кварталі    2009 року – 17).
Переглядів: 215

28.09.2010
Переглядів: 500

1-15 16-27
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0