29 січня 2014 року відбулося засідання колегії Олександрійської районної державної адміністрації, на якому розглядалося питання про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Олександрійської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом 2013 року
Стаття 1 Конституції України проголошує, що Україна є незалежною, демократичною, соціальною, правовою державою, а тому повинна створювати усі необхідні умови для нормального функціонування демократичних інститутів, одним із засобів реалізації яких, зокрема, є звернення громадян. Протягом 2013 року одним із основних напрямків діяльності Олександрійської районної державної адміністрації була робота із зверненнями громадян
Органзація роботи із зверненнями громадян потребує уважного розгляду, чіткого сприяння та усвідомлення проблем, з якими громадяни звертаються до органів влади. Конституція України проголошує право громадян направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто зветратися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб цих органів, що зобовязані розглянути звернення і дати обѓрунтовану відповідь у встановлений законом строк
Протягом першого півріччя 2013 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 259 звернень, що на 23 звернення більше проти минулого року
Протягом четвертого кварталу 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 60 письмових звернення (у четвертому кварталі 2011 року – 32 письмових звернення), з них через вищестоящі органи – 20 (у четвертому кварталі 2011 року – 13).
Протягом третього кварталу 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 74 письмових звернення (у третьому кварталі 2011 року – 42 письмових звернення), з них через вищестоящі органи – 34 (у третьому кварталі 2011 року – 22).
Протягом другого кварталу 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 53 письмових звернення (у другому кварталі 2011 року – 55 письмових звернень), з них через вищестоящі органи – 18 (у другому кварталі 2011 року – 24).
Громадяни України у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися по тим чи іншим питанням в установи, організації, органи влади тощо. Для будь-якого органу влади, його відповідального працівника, керівника підприємства, установи, організації найважливішим завданням є побачити кожну людину...
Протягом першого кварталу 2012
року до районної державної адміністрації надійшло 54 письмових звернень (у
першому кварталі 2011 року – 40 письмових звернень), з них через вищестоящі
органи – 19 (у першому кварталі 2011 року – 23).