Про роботу зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2012 року в Олександрійській районній державній адміністрації
Протягом третього кварталу 2012 року до
районної державної адміністрації надійшло 74 письмових звернення (у третьому кварталі
2011 року – 42 письмових звернення), з них через вищестоящі органи – 34 (у третьому
кварталі 2011 року – 22).
Звернення надходили до:
Кіровоградської обласної державної адміністрації – 32;
Апарату
Президента України – 2.
З 34 - ох звернень вирішено:
позитивно – 7
надано роз’яснення – 24;
заходи вживаються – 3 .
На особистому
та виїзному прийомах у голови районної державної адміністрації, його заступників
за звітний період зареєстровано44 особи.
Найбільша кількість звернень
громадян надійшла з питань комунального тадорожнього господарства – 21; соціального захисту – 28 (цифрові дані про
звернення громадян, що надійшли до райдержадміністраціїпротягом ІІІкварталу 2012 року - додаються ).
Всі звернення, які надійшли до
райдержадміністрації було розглянуто в терміни встановлені чинним
законодавством, заявникам надавалися вичерпні відповіді.
У третьому кварталі 2012 року надійшло 3 колективних
звернення, які стосувались: вилучення ставка з оренди та передачі його
територіальній громаді, розрахунків за користування земельними паями, надання
автобусу та визначення пільгового дня проїзду.
Розпорядженням
голови районної державної адміністрації № 574-рвід 19 червня 2012 року затверджено
графік особистого прийому громадян керівництвом Олександрійської
райдержадміністрації.
Проаналізувавши
результати роботи зі зверненнями громадян, та, на виконання доручення Міністра
Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2007 року №5029/4/1-07, доручення
керівника апарату Кіровоградської обласноїдержавної адміністрації, розроблені додаткові заходи, а саме :
розроблено та затверджено графіки виїзних прийомів громадян
головою, заступниками голови районної державної адміністрації (протягом третього кварталу 2012 року проведено 7
виїзнихприйомів, на якізвернулось 24 особи);
у третьому кварталі 2012 року проведено 6 перевірок виконання Закону України «Про
звернення громадян» у структурних підрозділах райдержадміністрації
та9 перевірок у сільських, селищних
радах району.
Протягом третього кварталу 2012 року на «гарячу лінію» та «телефон довіри» звернень не
надходило.
31серпня 2012 року уредакції газети «Сільський вісник»
відбулася «пряма телефона лінія» іззаступником голови райдержадміністрації Коренюком С.Ю.
В
райдержадміністрації запроваджено автоматизовану програму «Звернення громадян».
Щомісячно
та щоквартально у райдержадміністрації проводяться аналізи звернень громадян,
що надійшли до райдержадміністрації.
Роботу райдержадміністрації у
звітному періоді було направлено на виконання Закону України «Про звернення
громадян».