"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Звернення громадян » Звернення громадян

Всі звернення розглянуто вчасно.

Громадяни України у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися по тим чи іншим питанням в установи, організації, органи влади тощо.

Для будь-якого органу влади, його відповідального працівника, керівника підприємства, установи, організації найважливішим завданням є побачити кожну людину, її потреби, зуміти при всій круговерті і завантаженості не зачерствіти душею, вчасно подати руку допомоги, відгукнутися на чийсь біль, зарадити біді, підтримати тих, хто в майбутньому буде створювати наш спільний добробут.

Наша держава не може у даний час обійтися без такого способу спілкування громадян із владою, як листи, скарги та прохання. Статтею 40 Конституції України закріплено право громадян звертатися до органів влади з різного роду питаннями, в якій говориться «...усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк». Це право громадян підкріплене Законом України «Про звернення громадян», дорученнями Президента України, Прем’єр-міністра України, Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Право громадян на звертання - це одне з найбільш важливих, як мені здається, політичних прав громадян. Звичайно, неважливих прав бути не може, але дане політичне право достатнє актуально сьогодні саме в нашій країні, тому що здійснення права на звернення допомагає здійсненню і захисту інших прав людини і громадянина.

Враховуючи особливу увагу звернень громадян до органів державної влади у забезпеченні постійного зв'язку, вирішення життєво важливих проблем окремих людей і громадян району в цілому, з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування,  районна державна адміністрація щороку аналізує стан роботи зі зверненнями громадян.

На розгляд районної державної адміністрації протягом 2011 року надійшло 348 звернень (на 90 звернень більше проти 2010 року), з них: письмових звернень – 183, на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації зареєстровано 92 звернень, на виїзних прийомах 73. Проаналізувавши дані звернення слід зазначити, що звернення з питань соціального захисту – 16,9 % від загальної кількості звернень (за відповідний період минулого року – 17,5 %), агарної політики і земельних відносин – 14,8 % ; комунального господарства - 12,3 % ; транспорту та зв’язку – 8,9 %  знаходилися на постійному контролі до повного їх вирішення.

Звернення від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першочергово та особисто керівником установи, а також особливо уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації, було розглянуто в терміни встановлені чинним законодавством, заявникам надавалися вичерпні відповіді.

Деякі питання, які порушують заявники, не відносяться до компетенції районної державної адміністрації. Громадяни, які зверталися до органів виконавчої влади з цими питаннями, одержали відповіді та роз’яснення. 

Продовжується практика проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Взагалі особистий прийом громадян є важливою ділянкою роботи органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, засобом отримання інформації про недоліки в роботі цих органів, однією з форм зміцнення і розширення зв’язків із широкими верствами населення, дієвим засобом у розвитку правової держави в України.

Головою райдержадміністрації затверджується графік особистого прийому громадян за місцем їх проживання, яким передбачено проведення прийому громадян головою та його заступниками двічі на місяць. За звітний рік проведено 107 таких прийомів,  де прийнято 73 особи, що на 17 звернень більше, ніж у 2010 році.

Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх зверненнями. Питання організації роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації постійно розглядаються на апаратних нарадах, які проводить голова райдержадміністрації. Щомісячно готуються аналітичні, узагальнюючі інформації про роботу із зверненнями громадян, проводиться моніторинг звернень. Щокварталу готується звіт про проведення організаційно-масових заходів по удосконаленню роботи зі зверненнями громадян. Для більш якісного проведення роботи з питань звернення громадян для спеціалістів структурних підрозділів райдержадміністрації, секретарів виконкомів селищних та сільських рад, які відповідають за цю роботу, були розроблені та роздані методичні рекомендації, доведено нормативно-законодавчі акти. 7 лютого та 28 квітня 2011 року проведено семінар з керівниками та спеціалістами відповідальними за роботу зі зверненнями громадян структурних підрозділів райдержадміністрації.

Організація роботи зі зверненнями громадян потребує уважного розгляду, чіткого сприйняття та усвідомлення проблем, з якими громадяни звертаються до органів влади. Часто жителі нашого району порушують питання не особистого характеру, а такі, що стосуються життя цілої громади. Таким чином, вирішуючи питання одного громадянина, є можливість покращити умови існування частини населення району.  

Слід відмітити, що незважаючи на проведення систематичних аналізів, узагальнень, виявлення причин, що породжують, як поодинокі, так і колективні звернення, продовжують мати незначне місце порушення вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства по зверненнях громадян, а саме, надаються заявникам не повні відповіді, що змушує громадян звертатися до органів вищого рівня, тому рекомендовано селищним, сільським головам, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації більш відповідально ставитись до розгляду звернень громадян. Питання, які відносяться до компетенції селищних, сільських рад, слід вирішувати на місцях, проводити роз’яснювальну роботу з різних питань життя і діяльності через засоби масової інформації та особистої зустрічі з заявниками.

Райдержадміністрація вважає звернення громадян та питання, які вони в них порушують, індикатором рівня соціально-економічного розвитку району, ефективності роботи органів влади, тому розгляду звернень, організації особистого прийому громадян приділяє значну увагу. Особлива увага при розгляді звернень громадян звертається на вирішення проблем, які порушують найменш соціально-незахищені верстви населення. Звертається увага на персональну відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, дотримання графіків особистого прийому.  

Районна державна адміністрація постійно вживає всі можливі заходи щодо безумовного виконання указів та доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України з питань забезпечення конституційних прав громадян на звернення та підвищення рівня розвитку регіону, як умови поліпшення життя та забезпечення населення.


Категорія: Звернення громадян | Додав: Андрій Пилипенко
Додано: 14.05.2012 Переглядів: 452 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0