Про роботу зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2012 року в Олександрійській районній державній адміністрації
Протягом другого кварталу 2012 року
до районної державної адміністрації надійшло 53 письмових звернення (у другому
кварталі 2011 року – 55 письмових звернень), з них через вищестоящі органи – 18
(у другому кварталі 2011 року – 24).
Звернення надходили до:
Кіровоградської обласної державної адміністрації – 18;
Секретаріат Президента України - 0;
Секретаріат КМУ – 0
З 18 - ти звернень вирішено:
позитивно – 4;
надано роз’яснення – 13;
заходи вживаються – 1 .
На особистому
та виїзному прийомах у голови районної державної адміністрації, його
заступників за звітний період зареєстровано50 осіб.
Найбільша кількість звернень
громадян надійшла з питань комунального тадорожнього господарства – 11; соціального захисту – 15, сільського
господарства (та земельних відносин) - 12.
Всі звернення, які надійшли до
райдержадміністрації було розглянуто в терміни встановлені чинним
законодавством, заявникам надавалися вичерпні відповіді.
У другому кварталі 2012 року надійшло 8 колективних
звернень, які стосувались: відновлення маршруту «Олександрія - Пустельникове», встановлення автобусної зупинки,
облаштування спортивного майданчика, погодження документації із землеустрою,
нанесення шкоди присадибним ділянкам сусідськими собаками, неправомірних дій
лікаря та цін на медичні послуги, надання земельної ділянки із резервного
фонду, поновлення прав громадян України на землю, поліпшення умов перевезення
пасажирів, оплати послуг водопостачання.
Розпорядженням
голови районної державної адміністрації № 574-рвід 19 червня 2012 року затверджено
графік особистого прийому громадян керівництвом Олександрійської
райдержадміністрації.
Проаналізувавши
результати роботи зі зверненнями громадян, та, на виконання доручення Міністра
Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2007 року №5029/4/1-07, доручення
керівника апарату Кіровоградської обласноїдержавної адміністрації, розроблені додаткові заходи, а саме :
розроблено та затверджено графіки виїзних прийомів громадян
головою, заступниками голови районної державної адміністрації (протягом другого кварталу 2012 року проведено 8
виїзнихприйомів, на якізвернулось 17 осіб);
у другому кварталі 2012 року проведено 4 перевірки виконання Закону України «Про
звернення громадян» у структурних підрозділах райдержадміністрації
та6 перевірок у сільських, селищних
радах району.
Підсумки розгляду звернень громадян, що
надійшли до райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування району у другому
кварталі 2012 року розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 27 липня 2012 року.
Протягом другого кварталу 2012 року на «гарячу лінію» та «телефон довіри» звернень не
надходило.
16 травня 2012 року у редакції газети «Сільський вісник»
відбулася «пряма телефона лінія» ізпершим
заступником голови райдержадміністрації Згамою В.М.
В
райдержадміністрації запроваджено автоматизовану програму «Звернення громадян».
Щомісячно
та щоквартально у райдержадміністрації проводяться аналізи звернень громадян,
що надійшли до райдержадміністрації.
Роботу райдержадміністрації у
звітному періоді було направлено на виконання Закону України «Про звернення
громадян».