Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом 1 кварталу 2012 року
Протягом
першого кварталу 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 54
письмових звернень (у першому кварталі 2011 року – 40 письмових звернень), з
них через вищестоящі органи – 19 (у першому кварталі 2011 року – 23).
Звернення надходили до:
Кіровоградської обласної державної адміністрації – 14;
Секретаріат Президента України - 2;
Секретаріат КМУ – 3.
З 19 -ти звернень вирішено:
позитивно – 3 ;
надано роз’яснення – 8 .
заходи вживаються - 8
На особистому
та виїзному прийомах у голови районної державної адміністрації, його
заступників та керівника апарату за звітний період зареєстровано58 осіб.
Найбільша кількість звернень громадян
надійшла з питань комунального тадорожнього господарства – їх 32; соціального захисту – їх 28, сільського
господарства – 14 (цифрові дані про звернення громадян, що надійшли до
райдержадміністраціїпротягомІкварталу 2012 року додаються ).
Всі звернення, які надійшли до
райдержадміністрації було розглянуто в терміни встановлені чинним
законодавством, заявникам надавалися вичерпні відповіді.
У першому
кварталі 2012 року надійшло 3 колективних звернень які стосувались:
закриттялікарні в с. Червона Кам’янка,
видачі документів згідно чинного законодавства, газопостачання с.
Першотравневе.
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30
липня 2010 року № 638-р «Про
графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної
адміністрації» затверджено порядок особистого прийому громадян в якому
передбачено проведення особистого прийому не рідше 4-х раз на місяць, в тому
числі 2 виїзних прийоми. Графік прийому доведено до відома населення через
веб-сайт райдержадміністрації, розміщено на дошці об’яв в структурних
підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах.
Проаналізувавши
результати роботи зі зверненнями громадян та на виконання доручення Міністра
Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2007 року №5029/4/1-07, доручення
керівника апарату Кіровоградської обласноїдержавної адміністрації розроблені додаткові заходи, а саме :
розроблено та затверджено графіки виїзних прийомів громадян
головою, заступниками голови та керівником апарату районної державної адміністрації, протягом першого
кварталу 2012 року проведено 11
виїзних прийомів на які звернулась 31 особа;
у першому кварталі 2012 року проведено 5 перевірок виконання Закону України «Про
звернення громадян» у структурних підрозділах райдержадміністрації
та6 перевірок у сільських, селищних
радах району.
Підсумки розгляду звернень громадян, що
надійшли до райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування району у першому
кварталі 2012 року,розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації у лютому 2012 року, за результатами
засідання колегії видано розпорядження голови
райдержадміністрації від 1 березня 2012 року № 211-р «Про підсумки розгляду
зверненьгромадян, що надійшли до
Олександрійської районної державної адміністрації та органів місцевого
самоврядування району у 2011 році» тарозміщено на веб – сайті.
Протягом першого кварталу 2012 року на «гарячу лінію» та «телефон довіри» звернень не
надходило.
16 лютого 2012 року в редакції газети «Сільський
вісник» відбулася «пряма телефона лінія» з головою райдержадміністрації Кузьменком С.А., надійшло 8
звернень.
В райдержадміністрації
запроваджено автоматизовану програму «Звернення громадян».
Щомісячно
та щоквартально у райдержадміністрації проводяться аналізи звернень громадян,
що надійшли до райдержадміністрації.
Роботу райдержадміністрації у
звітному періоді було направлено на виконання Закону України «Про звернення
громадян».