"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Звернення громадян » Звернення громадян

Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом 1 кварталу 2012 року

              Протягом першого кварталу 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 54 письмових звернень (у першому кварталі 2011 року – 40 письмових звернень), з них через вищестоящі органи – 19 (у першому кварталі 2011 року – 23).

          

Звернення надходили до:

            Кіровоградської обласної державної адміністрації – 14;

             Секретаріат Президента України - 2;

            Секретаріат КМУ – 3.

             

   З 19 -ти звернень вирішено:

              позитивно – 3 ;

              надано роз’яснення – 8 .

              заходи вживаються - 8

            

На особистому та виїзному прийомах у голови районної державної адміністрації, його заступників та керівника апарату за звітний період зареєстровано  58 осіб.

          Найбільша кількість звернень громадян надійшла з питань комунального та  дорожнього господарства – їх 32; соціального захисту – їх 28, сільського господарства – 14 (цифрові дані про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації  протягом  І  кварталу 2012 року додаються ).

          Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації було розглянуто в терміни встановлені чинним законодавством, заявникам надавалися вичерпні відповіді.

У першому кварталі 2012 року надійшло 3 колективних звернень які стосувались: закриття  лікарні в с. Червона Кам’янка, видачі документів згідно чинного законодавства, газопостачання с. Першотравневе. 

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 липня 2010 року            № 638-р «Про графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації» затверджено порядок особистого прийому громадян в якому передбачено проведення особистого прийому не рідше 4-х раз на місяць, в тому числі 2 виїзних прийоми. Графік прийому доведено до відома населення через веб-сайт райдержадміністрації, розміщено на дошці об’яв в структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах.

Проаналізувавши результати роботи зі зверненнями громадян та на виконання доручення Міністра Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2007 року №5029/4/1-07, доручення керівника апарату Кіровоградської обласної  державної адміністрації розроблені додаткові заходи, а саме :

            розроблено та затверджено графіки виїзних прийомів громадян головою, заступниками голови та керівником апарату районної державної адміністрації, протягом першого кварталу 2012 року проведено 11 виїзних прийомів на які звернулась 31 особа;

            у першому кварталі 2012 року проведено 5 перевірок виконання Закону України «Про звернення громадян» у структурних підрозділах райдержадміністрації та  6 перевірок у сільських, селищних радах району.

            Підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування району у першому кварталі 2012 року,  розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації у лютому 2012 року, за результатами

 засідання колегії видано розпорядження голови райдержадміністрації від 1 березня 2012 року № 211-р «Про підсумки розгляду звернень  громадян, що надійшли до Олександрійської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району у 2011 році» та  розміщено на веб – сайті. 

Протягом першого кварталу 2012 року на «гарячу лінію» та «телефон довіри» звернень не надходило.

16 лютого 2012 року в редакції газети «Сільський вісник» відбулася «пряма телефона лінія» з головою райдержадміністрації Кузьменком С.А., надійшло 8 звернень.

В райдержадміністрації запроваджено автоматизовану програму «Звернення громадян».

            Щомісячно та щоквартально у райдержадміністрації проводяться аналізи звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації.

           Роботу райдержадміністрації у звітному періоді було направлено на виконання Закону України «Про звернення громадян».


Категорія: Звернення громадян | Додав: Андрій Пилипенко
Додано: 08.05.2012 Переглядів: 316 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0