"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Економіка » Цінова політика та споживчий ринок

Розвиток споживчого ринку області у 2010 році

Споживчий ринок області представлений розгалуженою мережею підприємств торгівлі та ресторанного господарства, яка продовжує динамічно розвиватися та вдосконалюватися.

 Активно розвивається мережа сучасних підприємств мережевої торгівлі, яким притаманне застосування новітніх технологій в організації торговельного процесу, використання сучасного обладнання, широкий асортимент товарів і послуг та належний рівень обслуговування споживачів.

Через мережу супермаркетів забезпечено понад 23 проц. загального обсягу роздрібного товарообороту  області.

        Важливим сегментом споживчого ринку, здатним забезпечити населення широким асортиментом продовольчих та непродовольчих товарів за доступними цінами, залишається ринкове господарство (73 об'єкти).

Обсяг обороту товарів через мережу магазинів та ринків склав понад          9,0 млрд. грн. або 109,7 проц. порівняно з 2009 роком (2 місце в України).           Насичення споживчого ринку області відбулося значною мірою за рахунок  товарів вітчизняних виробників, які становлять 79,8 % товарообороту, продовольчих товарів – 92,8 % від загального обсягу продажу.

Індекс споживчих цін є нижчим ніж у 2009 році (109,7 %)  та від середнього в Україні (109,1 %): ІСЦ - за 2010 рік склав 108,5 % (8 місце в Україні). 

        В області вживаються  заходи щодо стабілізації цінової ситуації на споживчому ринку.

         Активно проводиться робота щодо реалізації в області проекту "Купуй Кіровоградське", учасниками якого є 58 товаровиробників та 13 мережевих підприємств торгівлі, підприємства торгівлі системи облспоживспілки та інші.     

З метою забезпечення соціально незахищених верств населення у містах та районах області відкрито та функціонує 7 соціальних магазинів та 44 соціальні відділи. Забезпечується постачання до них соціально значущих продуктів харчування безпосередньо сільгоспвиробниками і переробними підприємствами області.

Підписано та реалізується Меморандум порозуміння між обласною державною адміністрацією, виробниками продовольчих товарів та суб'єктами системи мережевої роздрібної торгівлі області.  У рамках зазначеного проекту протягом 2010 року місцевими товаровиробниками у торговельну мережу області поставлено: хліба та хлібобулочних виробів – 10820,5  тонни, борошна – 143,9 тонни, м'ясних та ковбасних виробів – 1159,5 тонни,            круп – 188 тонн, пластівців – 163,7 тонни, цукру – 63,0 тонни, олії –               243,6 тонни, кондитерських виробів – 107,8 тонни та ін. Загалом місцевими підприємствами у роздрібну торговельну мережу області поставлено товарів на суму 92,3 млн.грн.

Протягом 2010 року проведено 533 ярмарки-продажі за участю підприємств харчової промисловості, агроформувань, торгівлі та громадського харчування, на яких реалізовано майже 800,0 тонн продукції на загальну суму 7,5 млн.грн.

            Сільськогосподарським товаровиробникам, які реалізують соціально значущі продовольчі товари власного виробництва, на ринках системи споживчої кооперації виділено 1143 торговельних місця.

Завдяки сприяння місцевим товаровиробникам у питаннях розширення присутності їх продукції на споживчому ринку області активно розвивається  фірмова торгівля, яка налічує понад 200 об’єктів торгівлі.  Найбільш розгалуженою є мережа  ТДВ "М'ясокомбінат "Ятрань",  Черняхівський м’ясопереробний комплекс, ТОВ "Формула смаку", ПП "ВК і К",                       ВАТ "Паляниця"  та ін.  

         З метою забезпечення торговельним обслуговуванням споживачів, які проживають у сільських населених пунктах області, Кіровоградською дирекцією УДППЗ "Укрпошта" організовано доставку та реалізацію основних продовольчих товарів у 500 відділеннях зв'язку, зокрема хлібобулочних, макаронних та кондитерських виробів, круп, олії тощо.

         З метою розширення присутності товарів місцевого виробництва на внутрішньому ринку області, сприяння задоволенню потреб населення області у товарах за доступними цінами утворено раду з координації питань реалізації проекту "Купуй Кіровоградське" та затверджено її склад розпорядженням голови облдержадміністрації від 20 січня 2011 року            № 45-р "Про реалізацію проекту "Купуй Кіровоградське", яким:

 поставлено завдання по проведенню у І кварталі 2011 року – обстеження торговельної мережі з вивчення питання стану реалізації проекту "Купуй Кіровоградське" у містах обласного значення та окремих районах області;

поставлено завдання по розробці програми "Купуй Кіровоградське" на 2011-2013 роки;

поставлено завдання по проведенню виставок-ярмарок товарів, продукції, робіт і послуг місцевого виробництва у квітні 2011 року.


Категорія: Цінова політика та споживчий ринок | Додав: Андрій Пилипенко
Додано: 28.02.2011 Переглядів: 511 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0