Подача звітності в електронному вигляді
- це зручний, оперативний і захищений спосіб взаємодії страхувальників з
Пенсійним фондом України.
Всі страхувальники, які визначені згідно з
Законом України "Про збір та облік єдиного внеску за загальнообов'язкове
державне соціальне страхування" №2464-VI від 08.07.2010р., мають
можливість подавати звіти до Пенсійного фонду України за власною ініціативою, в
електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.
Розвиток системи подання звітів в
електронній формі має багато цілей.
Найголовнішими є:
-
зменшення матеріальних ресурсів та часу на підготовку та подання звітів
страхувальником;
-
зменшення часу на обробку звітів органами Пенсійного фонду;
-
запровадження електронного документообігу між Пенсійним фондом і
страхувальниками;
-
зменшення кількості помилок у звітах страхувальників.
Для подачі
страхувальниками звітів в електронному вигляді з використанням електронного
цифрового підпису необхідно:
1.
Отримати спеціалізоване програмне забезпечення для накладання електронного
цифрового підпису та криптографічного захисту інформації, дійсні посилені
сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису, які сформовані
виключно одним з акредитованих центрів сертифікації, для посадових осіб
страхувальника, що мають право підпису відповідного звіту на папері – керівник,
головний бухгалтер, та електронної печатки страхувальника;
2. Повідомити
районне управління ПФУ листом про своє бажання подавати звітність в
електронному вигляді з використанням ЕЦП;
3. У
програмному забезпечені АРМ – ЗС, яке безкоштовно надається упралінням Пенсійного фонду України в
Олександрійському районі, сформувати
картку приєднання до договору обслуговування в системі подачі електронних
звітів, підписати її ЕЦП і відправити до центру персоніфікованого обліку ПФУ;
4. Отримати
від центру персоніфікованого обліку ПФУ квитанції про те, що картка приєднання
оброблена і прийом звітів дозволений.
Після цього відповідальній особі
залишається тільки сформувати необхідну звітність, підписати її за допомогою
ЕЦП, передати до Центру обробки звітів ПФУ та отримати квитівки про факт
прийняття, перевірки та занесення до бази даних Вашого звіту.
На даний час, за підсумками прийому
звітності в управлінні Пенсійного фонду України в Олександрійському районі, в
електронному вигляді з використанням ЕЦП надали звіт 50 % страхувальників. Серед платників, які
мають 5 і більше найманих працівників, звіт в електронному вигляді подають 72
%.
Рекомендуємо Вам скористатися
перевагами подання звітів в електронній формі та
якнайшвидше перейти до
електронної форми звітності з
використанням електронного
цифрового підпису. Зі свого боку
управління готове надати будь – яку допомогу в
технічній підтримці звітування в електронній формі з
використанням ЕЦП.
За довідками звертатися за адресою:
м.Олександрія, вул.Шевченко 76 та за
тел. 7-43-51. Також на сайті: E-mail – orpfu@ukr.net.
|