Управлінням праці та
соціального захисту населення Олександрійської райдержадміністрації узагальнено
і проаналізовано стан організації роботи із зверненнями громадян за 9 місяців
2012 року.
Протягом
січня-вересня 2012 року до управління надійшло 83 письмових звернень
(відповідний період 2011 року - 41), із них 1 колективне та 2 дублетних звернень.
Здебільшого звернення
надходили від пенсіонерів, інвалідів. У своїх зверненнях громадяни порушували
різні питання стосовно соціального захисту громадян. Аналізуючи звернення мешканців району можна зробити висновок,
що найбільше громадян турбують питання надання матеріальної
допомоги (75%),
саме вони спричинили збільшення кількості звернень в порівнянні з відповідним
періодом минулого року (50%).
За результатами вивчення порушених питань більшість звернень
вирішено позитивно (55 з 83), іншим заявникам надані ґрунтовні роз’яснення.
У січні-вересні 2012
року на особистому прийомі у керівництва управління (начальника та його
заступників) побувало 75 громадян.
У структурних
підрозділах управління та в приймальні громадян прийнято відповідно –863 та
5997 осіб.
Прийом громадян
стосовно оформлення субсидій для відшкодування витрат на оплату
житлово-комунальних послуг здійснюється на безперервній основі за спрощеним
порядком, становленим Кабінетом Міністрів України.
В управлінні
продовжує роботу «гаряча» лінія, яка діє щодня (окрім вихідних днів) з 8 до 1715
години, де за
номером 4-11-74 спеціалісти управління
консультують громадян з питань соціального захисту в телефонному режимі.
Протягом січня-вересня поточного року 600 громадян отримали консультації,
зателефонувавши на «гарячу лінію».
Звернувшись на телефон довіри управління за номером 4-03-26, можна
отримати консультацію з соціально-трудових питань. У цьому році такі
консультації отримало 10 осіб.
Керівництвом та
спеціалістами управління в рамках "Мобільного соціального офісу"
здійснюються виїзні прийоми громадян в населені пункти району. З початку року
було здійснено 24 виїзних прийомів, де
було прийнято та надано ряд консультацій та роз’яснень з питань соціального
захисту громадян 123 особам.
Інформацію про роботу
управління та роз’яснення чинного законодавства і змін, що відбуваються в ньому
можна знайти на офіційному сайті Олександрійської районної державної
адміністрації та у місцевій пресі.
Реалізуючи вимоги законодавства керівництвом і спеціалістами
управління будуть і надалі вживатися заходи щодо підвищення рівня роботи зі
зверненнями громадян, в основі яких лежать перш за все уважне ставлення до
вирішення проблем, з якими звертаються громадяни.
|