"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Соціально-гуманітарна cфера » Соціальний захист

ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В УПРАВЛІННІ

Управлінням праці та соціального захисту населення Олександрійської райдержадміністрації узагальнено і проаналізовано стан організації роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2012 року.
Протягом січня-вересня 2012 року до управління надійшло 83 письмових звернень (відповідний період 2011 року - 41), із них 1 колективне та 2 дублетних звернень.
Здебільшого звернення надходили від пенсіонерів, інвалідів. У своїх зверненнях громадяни порушували різні питання стосовно соціального захисту громадян. Аналізуючи звернення мешканців району можна зробити висновок, що  найбільше громадян турбують питання надання матеріальної допомоги (75%), саме вони спричинили збільшення кількості звернень в порівнянні з відповідним періодом минулого року (50%).
За результатами вивчення порушених питань більшість звернень вирішено позитивно (55 з 83), іншим заявникам надані ґрунтовні роз’яснення.
У січні-вересні 2012 року на особистому прийомі у керівництва управління (начальника та його заступників) побувало 75 громадян. 
У структурних підрозділах управління та в приймальні громадян прийнято відповідно –863 та 5997 осіб.
Прийом громадян стосовно оформлення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється на безперервній основі за спрощеним порядком, становленим Кабінетом Міністрів України.
В управлінні продовжує роботу «гаряча» лінія, яка діє щодня (окрім вихідних днів) з 8 до 1715  години, де за номером 4-11-74 спеціалісти управління консультують громадян з питань соціального захисту в телефонному режимі. Протягом січня-вересня поточного року 600 громадян отримали консультації, зателефонувавши на «гарячу лінію».   Звернувшись на телефон довіри управління за номером 4-03-26, можна отримати консультацію з соціально-трудових питань. У цьому році такі консультації отримало 10 осіб.
Керівництвом та спеціалістами управління в рамках "Мобільного соціального офісу" здійснюються виїзні прийоми громадян в населені пункти району. З початку року було здійснено 24 виїзних прийомів,   де було прийнято та надано ряд консультацій та роз’яснень з питань соціального захисту громадян 123 особам.
Інформацію про роботу управління та роз’яснення чинного законодавства і змін, що відбуваються в ньому можна знайти на офіційному сайті Олександрійської районної державної адміністрації та у місцевій пресі.
Реалізуючи вимоги законодавства керівництвом і спеціалістами управління будуть і надалі вживатися заходи щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі яких лежать перш за все уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни.

Категорія: Соціальний захист | Додав: Андрій Пилипенко
Додано: 22.10.2012 Переглядів: 207 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.7/3
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0