Робота з
розгляду звернень громадян має чималу соціально-політичну значимість, тому кваліфікований та
своєчасний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та
інтересів, неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян» є
суттєвою складовою діяльності управлінні праці та соціального захисту населення
Олександрійської райдержадміністрації.
Протягом дев’яти місяців 2011 року до
управління надійшло 41 письмове звернення. Колективнихзвернень з початку року
не
надходило, повторних звернень
надійшло 5.
Здебільшого звернення надходили від
пенсіонерів, інвалідів, одиноких матерів. У своїх зверненнях громадяни
порушували питання надання матеріальної допомоги,призначення субсидії, забезпечення твердим
паливом, перегляду розміру пенсії, тощо. Найбільший відсоток займають звернення
з приводу надання матеріальної допомоги (50%).
Усі звернення, які
надійшлидо управління ретельно
розглянуті, вжиті заходи щодо вирішення порушених у них питань. Слід зазначити,
що спеціалісти
управління завжди докладають максимум зусиль, аби усі звернення були розглянуті
об’єктивно та всебічно, а питання порушені в них, вирішені на користь громадян.
Так, майже всі питання з приводу надання матеріальної допомоги вирішені
позитивно, заявники отримали матеріальну допомогу згідно чинного законодавства
в межах кошторису
Всім заявникам
надані повні та вичерпні відповіді без порушення встановлених строків.
У січні-вересні 2011 року на
особистому прийомі у керівництва управління (начальника та його заступників)
побувало 69 громадян.
У структурних підрозділах управління
та в приймальні громадян прийнято відповідно – 1171 та 5779 осіб.
Прийом громадян стосовно оформлення
субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг
здійснюється на безперервній основі за спрощеним порядком, встановленим
Кабінетом Міністрів України.
В управлінні продовжує роботу
«гаряча» лінія, яка діє щодня (окрім вихідних днів) з 8 до 1715 години, де за номером 4-11-74
спеціалісти управління консультують громадян
з питань соціального захисту в телефонному режимі. Протягом дев’яти місяців
цього року 503 громадян отримали консультації, зателефонувавши на «гарячу
лінію». Звернувшись на телефон довіри управління за номером 4-03-26, можна
отримати консультацію з соціально-трудових питань. У цьому році такі
консультації отримало 11 осіб.
Керівництвом управління постійно
ведуться виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання. В січні-вересні 2011
року здійснено 12 виїздів населеними пунктамирайону, де було прийнято 68 громадян.
Робота зі зверненнями громадян
передбачає дотримання принципу гласності і відкритості, тому інформації про
роботу управління та роз’яснення чинного законодавства і змін, що відбуваються
в ньому можна знайти на офіційному сайті Олександрійської районної державної
адміністрації та у місцевій пресі.