"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Соціально-гуманітарна cфера » Соціальний захист

ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В УПРАВЛІННІ

Робота з розгляду звернень громадян має чималу соціально-політичну значимість, тому кваліфікований та своєчасний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян» є суттєвою складовою діяльності управлінні праці та соціального захисту населення Олександрійської райдержадміністрації.

Протягом девяти місяців 2011 року до управління надійшло 41 письмове звернення. Колективних  звернень з початку року не надходило, повторних звернень надійшло 5.

Здебільшого звернення надходили від пенсіонерів, інвалідів, одиноких матерів. У своїх зверненнях громадяни порушували питання надання матеріальної допомоги,  призначення субсидії, забезпечення твердим паливом, перегляду розміру пенсії, тощо. Найбільший відсоток займають звернення з приводу надання матеріальної допомоги (50%).

Усі звернення, які надійшли  до управління ретельно розглянуті, вжиті заходи щодо вирішення порушених у них питань. Слід зазначити, що спеціалісти управління завжди докладають максимум зусиль, аби усі звернення були розглянуті об’єктивно та всебічно, а питання порушені в них, вирішені на користь громадян. Так, майже всі питання з приводу надання матеріальної допомоги вирішені позитивно, заявники отримали матеріальну допомогу згідно чинного законодавства в межах кошторису

Всім заявникам надані повні та вичерпні відповіді без порушення встановлених строків.

У січні-вересні 2011 року на особистому прийомі у керівництва управління (начальника та його заступників) побувало 69 громадян. 

У структурних підрозділах управління та в приймальні громадян прийнято відповідно – 1171 та 5779 осіб.

Прийом громадян стосовно оформлення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється на безперервній основі за спрощеним порядком, встановленим Кабінетом Міністрів України.

В управлінні продовжує роботу «гаряча» лінія, яка діє щодня (окрім вихідних днів) з 8 до 1715  години, де за номером 4-11-74 спеціалісти управління консультують громадян з питань соціального захисту в телефонному режимі. Протягом дев’яти місяців цього року 503 громадян отримали консультації, зателефонувавши на «гарячу лінію». Звернувшись на телефон довіри управління за номером 4-03-26, можна отримати консультацію з соціально-трудових питань. У цьому році такі консультації отримало 11 осіб.

Керівництвом управління постійно ведуться виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання. В січні-вересні 2011 року здійснено 12 виїздів населеними пунктами  району, де було прийнято 68 громадян.

Робота зі зверненнями громадян передбачає дотримання принципу гласності і відкритості, тому інформації про роботу управління та роз’яснення чинного законодавства і змін, що відбуваються в ньому можна знайти на офіційному сайті Олександрійської районної державної адміністрації та у місцевій пресі.


Категорія: Соціальний захист | Додав: Андрій Пилипенко
Додано: 10.10.2011 Переглядів: 262 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0