"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Соціально-гуманітарна cфера » Соціальний захист

З жовтня зросла кількість звернень за субсидіями

У листопаді триває опалювальний сезон. З огляду на це, хочемо нагадати жителям Олександрійського району про такий вид соціальної допомоги як житлова субсидія. В жовтні місяці мешканці Олександрійського району вже почали отримувати перші повідомлення про призначення субсидії з урахуванням оплати за спожите опалення, що є в більшості випадків найдорожчою комунальною послугою. Важливо наголосити, що субсидія надається на опалювальний період починаючи з місяця звернення за її призначенням. В окремих випадках, як виняток, житлові субсидії можуть призначатися:

з дня виникнення права, але не більше ніж за три місяці до місяця звернення за призначенням житлової субсидії, - якщо громадяни, зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), не змогли своєчасно звернутися за призначенням житлових субсидій з незалежних від них причин (відрядження, хвороба, смерть близької людини тощо), що підтверджується відповідними документами;

з початку опалювального періоду - за умови звернення із заявою про призначення житлової субсидії протягом двох місяців після його початку.

У разі затвердження нових тарифів і цін на житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо житлові субсидії призначаються протягом трьох місяців з часу підвищення розміру платежів.

З метою забезпечення максимальної зручності для громадян, які звертаються за отриманням соціальної підтримки управління соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації здійснює прийом відвідувачів за принципом «єдиного вікна».

Сьогодні, в цілому по Олександрійському району, проживає близько 15 876 тис. сімей.

В минулому році скористалися житловою субсидією 936 мешканців району. У порівнянні з жовтнем місяцем минулого року кількість звернень за субсидією зросла на 4%.

З метою надання фахових консультацій в управлінні діють «гарячі телефонні лінії» для мешканців району, за якими можна отримати необхідну інформацію.

Важливо зазначити, задля унеможливлення утворення черг та розподілу людських потоків управлінням запроваджені:

- запис на прийом по телефону;

- безперервний прийом в «єдиній приймальні» (основі з 8-00 до 17-15 години у понеділок – четвер та з 8-00 до 16-00 години у п’ятницю, субота з 9-00 до 12-00 годин ).

- звернення через уповноважену особу сільської, селищної ради;

- виїзні прийоми громадян «мобільним соціальним офісом»;

- звернення через центр надання адміністративних послуг.

Ми намагаємося допомогти кожному, хто до нас звертається, а також зробити взаємодію з нами максимально зручною та результативною.


Категорія: Соціальний захист | Додав: Андрій Пилипенко
Додано: 07.11.2013 Переглядів: 154 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/5
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0