Відповіді були надані в строки згідно чинного законодавства. До Олександрійської ОДПІ протягом звітного
періоду, як і протягом минулого року, скарг не надходило.
Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади у
забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянином, вирішенню життєво
важливих проблем окремою людиною і суспільством в цілому в Олександрійській
ОДПІ діє Приймальня громадян (406 кімната). Протягом січня-травня 2013 року
проведено особисті прийоми громадян начальником та заступниками інспекції, на
яких прийнято дві особи.
Крім того, посадовими особами
Олександрійської ОДПІ здійснюються виїзні прийоми згідно відповідного графіка. З
січня по травень проведено чотирнадцять таких прийомів.
За період січня – травня мали місце і два запити на публічну інформацію. В
них, зокрема, йшлося про надання інформації щодо надходжень із земельного
податку та щодо строків та розміру сплати податку на доходи фізичних осіб за
успадковане майно. Запитувачам були надані відповіді згідно Закону України від
13.01.2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації».
Антикорупційний інтерактивний сервіс «Пульс» за п’ять місяців прийняв звернення двох олександрійців.
Відповіді на них направлено до Інформаційно-довідкового департаменту оперативно та в повному обсязі.
Нагадуємо, що представники
бізнесу мають можливість поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників
Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які
виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного
контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. Дзвінки зі
стаціонарних телефонів безкоштовні. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю Олександрійської ОДПІ Кіровоградської області ДПС
|