Звернення на електронний сервіс надходили також
від мешканців Кіровоградського, Світловодського, Онуфріївського та
Маловисківського районів області. З початку року всього 30 громадян області скористалися
сервісом «Пульс».
Платники податків, що користувалися
зазначеним сервісом, найчастіше скаржилися на організаційні недоліки в роботі
органів Міністерства доходів і зборів України, проблеми з поданням електронної
звітності та реєстрації платником ПДВ.
Головне управління Міндоходів у
Кіровоградській області нагадує – антикорупційний інтерактивний сервіс «Пульс»
приймає звернення представників бізнесу з податкових та митних питань.
Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства
доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у
сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та
митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. Дзвінки зі
стаціонарних телефонів безкоштовні. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю Олександрійської ОДПІ Кіровоградської області ДПС
|