"Гаряча лінія" з питань надання субсидій та допомог 4-11-74
"Телефон довіри" з питань легалізації "тіньової" зайнятості населення 4-03-26
"Гарячі лінії" для спілкування з підприємцями 4-21-41, 4-13-75
Економіка Агропромисловий комплекс ЖКГ Будівництво та архітектура Соціально-гуманітарна сфера
Головна » Останні надходження » Звернення громадян » Звернення громадян

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації в 2010 році

Робота із зверненнями громадян в Олександрійській районній адміністрації   проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до затверджених графіків. Голова райдержадміністрації та його заступники  щомісячно здійснюють по 2 виїзні прийоми. Спектр питань, по яких звертаються громадяни, надзвичайно широкий: це питання сільського господарства, соціального захисту населення, житлово-комунального  та дорожнього господарства та інші. Кожне з порушених питань не залишилось поза увагою, деякі з них вирішені позитивно, решті надані аргументовані роз’яснення.  

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України протягом 2010 року райдержадміністрацією вживалися заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення ґрунтовного та всебічного розгляду питань, що порушуються громадянами перед органами виконавчої влади.

Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації. На апаратних нарадах регулярно розглядається питання стану розгляду звернень громадян. Керівників структурних підрозділів, начальників управлінь, відділів зобов’язано забезпечити об’єктивне і належне вирішення проблем, з якими звертаються жителі району.

Питання про підсумки розгляду звернень громадян двічі на рік розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації.

До районної державної адміністрації за 2010 рік надійшло  258 звернень, з них письмових звернень – 110, на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації зареєстровано 148 звернень, в тому числі 84 звернення на особистих виїзних прийомах.

Найбільше громадян звернулося з питань соціально захисту населення, аграрної політики та земельних відносин, транспорту та зв’язку, комунального господарства. Звичайно, є звернення, які розглядаються у першу чергу – це допомога онкохворим, дітям, інвалідам війни, ветеранам праці, багатодітним та малозабезпеченим родинам. Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації, було розглянуто в терміни, встановлені законодавством. 

Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення – ветерани праці, пенсіонери, учасники війни.

            Хочу ще раз запевнити, кожне звернення мешканців району ретельно розглядається профільними заступниками, керівниками відділів та управлінь районної державної адміністрації, у своїй більшості з виїздом на місце, приймаються всі міри щодо задоволення вимог заявників, тому немає потреби звертатись до органів центральної виконавчої влади.

            Також особливої уваги потребують багатодітні сім'ї, тут повинна бути тісна співпраця сільських, селищних рад з відповідними відділами районної державної адміністрації, відділом освіти, службою у справах дітей, відділом у справах сім'ї, молоді та спорту та районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, всі разом повинні вирішувати нагальні проблеми цієї категорії заявників.  

            Питання, вирішення яких належить до компетенції районної державної адміністрації, обов’язково будуть вирішені.

            В управлінні праці та соціального захисту населення постійно функціонує "Гаряча лінія" та "Телефон довіри". Завдяки цьому жителі району отримують повну інформацію не виїжджаючи за межі свого населеного району.

            З метою надання консультації жителям району з різних правових питань в районній газеті  "Сільський вісник" ведуться рубрики "Роз’яснює юрист", "Фахівець радить", "Запитуйте-відповідаємо", «Твої люди, рідний краю», «Будуємо Олександрійщину разом» в яких постійно надаються роз’яснення відповідно до чинного законодавства. Протягом року надано 52 роз'яснення.

            Районною державною адміністрацією створені усі необхідні умови для реалізації конституційних прояв громадян на звернення і дане питання знаходиться на постійному контролі у голови районної державної адміністрації.


Категорія: Звернення громадян | Додав: Андрій Пилипенко
Додано: 25.01.2011 Переглядів: 320 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Відправити повідомлення
Головна
Новини
Соціальні ініціативи
Олександрійський район
Олександрійська РДА
Районна рада
Звернення громадян
Регуляторна політика
Дозвільний центр
Управління ветеринарної медицини
Доступ до публічної інформації
Адміністративні послуги
Виконання бюджетів
Запобігання проявам корупції
Державні закупівлі
Територіальні органи міністерств та відомств України
Районні програми
Фотоархів
Відеоархів




До 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників



Пошук по сайту
Будуймо Олександрійщину разом

Центральний регіон 2015


Купуй Кіровоградське

Інші сайти





Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Громадська рада

Урядова «гаряча лінія»

Статистика

Переводчик онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0